May 10, 2013

Contact:   Kari Ranten, Director of Planning and Marketing,  360-814-2370

Free Immunization Clinic set for Saturday, May 18 at Skagit Valley Hospital

MOUNT VERNON – A free immunization clinic is scheduled for 10 a.m. to 2 p.m. on Saturday, May 18 at Skagit Valley Hospital for kindergarteners who need their four-year-old shots before they start school in September.

The free immunization clinic is sponsored by Skagit Regional Health and the Skagit County Health Department, in conjunction with the Mount Vernon School District.

“This is about the community getting together to see what needs are out there and we found children couldn’t start school because they didn’t have vaccinations,” said Connie Davis, MD, Chief Medical Officer at Skagit Regional Health. “We want to facilitate getting these children started in school.”

To qualify for this free clinic, participants must bring a completed “Certificate of Immunization Status” form. These forms are available at Mount Vernon schools and at Kindergarten round-up events.

Children must be accompanied by a parent. Participants will enter at the Kincaid Street entrance on the south side of Skagit Valley Hospital for check in at the information desk.

CLINICA GRATIS PARA RECIBIR SUS VACUNAS

Necesita su niño(a) que va entrar al Kinder sus vacunas de 4 años antes de comenzar la escuela en este otoño? La Clínica de Skagit Regional y El Departamento de Salud del Condado de Skagit en conjunto con el Distrito Escolar de Mount Vernon están ofreciendo gratis una clínica de vacunas el 18 de Mayo para los estudiantes que van a comenzar el Kinder en Septiembre del 2013. Para calificar para esta clínica gratis usted debe de traer el Certificado de Vacunas que usted puede llenar y recoger en la escuela donde v air su hijo(a) o en la Noche de Kinder.

Fecha: 18 de Mayo, 2013 (Sábado)

Lugar: El Hospital de Skagit Valley (entrar por la puerta que está en calle de Kincaid y registrarse en la mesa de información)

Cuando: 10:00am – 2:00pm

Quienes: Niños(a) de 4 años que necesitan las vacunas para comenzar la escuela en el otoño del 2013

LOS NINOS(A) DEBEN DE SER ACOMPANADOS POR SUS PADRES.